Hvordan kan deres kjede ta ut et enda større potensial i markedet med små grep? Ved å gjøre kommunikasjon og markedsføring i alle ledd enda mer kreativ, systematisk og mer konsistent!
TENK Byrå ble etablert i 1998, og i løpet av 26 år har vi hatt noen kjennetegn som har vært med oss hele veien. Det ene er at vi «har vært på hugget» for våre kunder HVER DAG! F.eks. jobbet vi med Dagbladet i over 15 år, til de ble kjøpt opp av Aller og måtte velge samarbeid med ett av Allers egne byråer.
Et annet kjennetegn er at vi ikke bare digger de store synlige utadrettede kampanjene, men vel så mye den viktige kommunikasjonen i alle ledd: Internt på kjedekontoret, ut til butikkledere og medarbeidere, direkte til kunder og til kunder via de viktige medarbeiderne i butikken. Slikt arbeid har vi gjort for bl.a. Ahlsell, Citroën, Hyundai, Kellox med 25 merkevarer (bl.a. Honda MC/Marine) til 100 forhandlere i Norge og Sverige, Saga KL (Norges 6. største regnskapskjede) og Telenor-kjeden Commit.
Dere som mellomstor butikkjede gjør allerede mange bra aktiviteter. TENK Byrås bidrag kan være å gjøre arbeidet med aktiviteter litt mer kreativt, systematisk og mer konsistent. For dere vil det si at dere gjør ca. det samme innenfor de samme budsjettene, men får mer (MYE MER er vårt mål) igjen. Slik gjorde vi det for Honda MC da de tok over tronen som Norges mest solgte MC.
Når konkurransen er hardere enn noensinne, er det avgjørende å skille seg ut. Suksess handler om mer enn bare gode produkter – det handler om å fortelle en engasjerende historie som resonnerer med kundene dine. Og fornøyde kunder er den beste aller reklamen. Vi bidrar til å skape en minneverdig kundeopplevelse som gjør at de kommer tilbake.
Vi tar gjerne en uforpliktende prat om kreativ, systematisk og konsistent kommunikasjon.
Kontakt oss på aleksander@tenkbyra.no eller geir@tenkbyra.no – eller ring 996 21 662.