"Verdsatt Medarbeider" gir enda flere fordeler, trygghet, fleksibilitet og valgmuligheter for PacuraMeds medarbeidere. Vi bygger merkevare og øker kjennskap gjennom et langsiktig kampanjeløp i digitale kanaler. Kampanjeløp består av annonsering på Google og META, samt nyhetsbrev og oppfølging gjennom retargeting-annonser. Siden oppstart har vi generert over 2 millioner visninger og 1951 konverteringer. Kostnad per konvertering ligger på ca. 67 kr. Svært godt sammenlignet med benchmarks på rekrutteringskampanjer i Norge.
PacuraMeds kombinasjonen av faglig kunnskap og erfaringer gir de et godt utgangspunkt for å løse bemanningsoppdrag på en kvalitetsmessig god måte, og de er opptatt av å gi tett oppfølging gjennom hele rekrutteringsprosessen. Deres visjon er "Vi tar vare på mennesker".
Dette gjenspeiler vi i kommunikasjon utad, bl.a. ved bruk av Gobi Stories – et lavterskel video/storyformat som implementeres på nettsider, og nyhetsbrev. Innholdet bruker vi også videre i sosiale medier.
Rådgiverne og medarbeidere i PacuraMed forteller selv om fordelene ved å jobbe der, noe som igjen forsterker deres tillit opp mot nye potensielle ansatte. Videoene har en åpningskonvertering på 9 % (mot normalt 2-3 %), samt en avlsutningsrate på 70 %, som tyder på at innholdet er både godt og interessant for seeren. Gobi er en god måte å fange interesse tidlig på landingssider, samt øke visningstid og SEO-ranking.
Vi har samlet inn over 1000 eposter som er interessert i mer informasjon om PacuraMed og deres fordeler.
"Vi er veldig fornøyd med at over 800 personer har registrert sin CV i våre systemer siden oppstart av kampanjen, og 87 personer er ansatt som nye medarbeidere", sier Lene Terese Berg – Head of Business Unit i PacuraMed AS.