Light House nærmer seg 100 millioner årlig i leveranser av prosjektbelysning. Jevnlig godt innhold belyser hvor dyktige de er.

Light House
Light House Tenk Byrå
Strategi
Innholdsproduksjon
Light House har vært kunde av oss i snart 20 år, og med det kommer en variasjon av aktiviteter gjennom årenes løp. For ca. 4 år ble det etablert i fellesskap en strategi for økt synlighet. Light House leverer flotte prosjekter både for privat- og bedriftsmarkedet, samt egenutvikler og produserer funksjonelle designlamper av høy kvalitet.
Light House Tenk Byrå

Løsningen ble å sette innholdsproduksjon, nyhetsbrev og organisk posting på Facebook, Instagram og LinkedIn i system. Sammen med webmaster og fotograf Geir Fjellberg i Light House, har vi de to siste årene produsert 3-5 saker hver måned, sendt månedlige nyhetsbrev til 3 ulike målgrupper, og ukentlig postet godt innhold i sosiale medier.

Dette har medført at Light House får frem svært mange av sine flotte prosjekter og produkter, det har bygget intern stolthet, og ikke minst har det medført at eksisterende og nye kunder har blitt mer kjent med hvem Light House er og den høye kvaliteten de kan levere.

Les mer om prosjektene til Light House her.

Light House Tenk Byrå
Tenkbyrå logo med outline Trenger du å tenke tanker du ikke har tenkt før? Ta kontakt

Andre prosjekter
du kanskje vil lese