Når boligutleie viser seg å bli mer styr enn moro kunne det vært lurt å bruke en megler som Leiebolig.

Leiebolig AS
tenk_leiebolig_kampanje
Kreativt konsept
Sosiale medier
Displayannonser
Leiebolig tilbyr utleie og boligforvaltning i Oslo og Akershus, med over 2200 boliger og rundt 60 bygårder. Vi utviklet en kampanje der oppgaven var å fokusere på baksiden av utleie – det som kan gå galt underveis i et leieforhold. Da kan det nemlig lønne seg å leie ut gjennom Leiebolig som både finner de rette leietakerne og håndterer uforutsette hendelser som måtte oppstå.

Den største konkurrenten til Leiebolig var privatpersoner som heller velger å håndtere utleie på egen hånd. Mange tenker at utleie er helt problemfritt, helt til den dagen de opplever det motsatte. Målgruppen for kampanjen var derfor hovedsakelig privatpersoner som skal leie ut en eller flere boliger. Annonsene ble segmentert mot riktig målgruppe på Facebook. Alle som leier ut er innom Finn.no. Derfor kjørte vi displayannonser her.

Kampanjen, særlig annonsene med giraffen, bidro med stor oppmerksomhet og mange klikk. Her med landingssiden med kontaktskjema.

Tenkbyrå logo med outline Trenger du å tenke tanker du ikke har tenkt før? Ta kontakt

Andre prosjekter
du kanskje vil lese