Arbeidsmaskinen Honda ATV måtte stå sin prøve da vi lagde innholdskampanje for å nå ut til nye målgrupper.

Honda ATV/ Kellox AS
Kampanje
Filmer
Innholdsproduksjon
Annonser
Honda ATV ønsket å øke salget, og de hadde to klare målgrupper i tankene: jegere og bønder. Oppgaven vår ble å overbevise dem om at en firehjuling fra Honda er et godt valg.

Honda ATV skiller seg ut på markedet for firehjulinger ved å være arbeidsmaskinen med stor A. Eksisterende Honda-eiere vet dette, men importøren Kellox så et klart potensiale i at også jaktlag og bønder fikk åpnet øynene for den røde firehjulingen. Begge målgruppene er opptatt av at ATV-en må tåle røft terreng, den må kunne dra tungt og tåle ekstreme påkjenninger.

Polerte reklamefilmer ville ikke overbevise jegerne og bøndene. Filmene ble delt på nettsidene, YouTube og i sosiale medier. Kortversjoner ble brukt til annonsering på YouTube og i sosiale medier.

Se alle filmene vi har laget for Honda ATV på YouTube!

Takk til fotograf Tor Willy Ingebrigsten!

Tenkbyrå logo med outline Trenger du å tenke tanker du ikke har tenkt før? Ta kontakt

Andre prosjekter
du kanskje vil lese