Arbeidsmaskinen Honda ATV måtte stå sin prøve da vi lagde innholdskampanje for å nå ut til nye målgrupper.

Honda ATV ønsket å øke salget, og de hadde to klare målgrupper i tankene: jegere og bønder. Oppgaven vår ble å overbevise dem om at en firehjuling fra Honda er et godt valg.

Honda ATV skiller seg ut på markedet for firehjulinger ved å være arbeidsmaskinen med stor A. Eksisterende Honda-eiere vet dette, men importøren Kellox så et klart potensiale i at også jaktlag og bønder fikk åpnet øynene for den røde firehjulingen. Begge målgruppene er opptatt av at ATV-en må tåle røft terreng, den må kunne dra tungt og tåle ekstreme påkjenninger.

Polerte reklamefilmer ville ikke overbevise jegerne og bøndene. Filmene ble delt på nettsidene, YouTube og i sosiale medier. Kortversjoner ble brukt til annonsering på YouTube og i sosiale medier.

Se alle filmene vi har laget for Honda ATV på YouTube!

Takk til fotograf Tor Willy Ingebrigsten!

Starte et prosjekt
eller bare ta en prat?

Andre prosjekter
du kanskje vil lese

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Nettleseren din støttes ikke lenger

Bytt til en annen for å få tilgang til nettsiden våres.