Lanseringskampanje for Honda ATV på det norske markedet.

Honda ATV kom endelig tilbake på det norske markedet i 2021. Vi fikk oppgaven med å lage lanseringskampanjen og alt av innhold i tiden etter lansering.

Kunden ønsket å få frem at Honda ATV er ekte arbeidsmaskiner som kan gjøre god nytte blant annet til gårdsarbeid. De tåler en trøkk og kan ferdes i norsk natur og i røft vær.

Målet med kampanjen var å få oppmerksomhet rundt lanseringen i målgruppen samt hjelpe forhandlerne med salget.

Kampanjen besto av annonser i sosiale medier, displayannonser, YouTube, Discovery Ads og annonsering i søk. I tillegg var det organisk innhold som artikler og innhold i sosiale medier. Vi optimaliserte kampanjen mot målgruppen underveis.

Alt av film og foto ble tatt av dyktige Vegard Breie. Takk til ATV Motor i Askim for lån av jorder og skogsveier!

Andre prosjekter
du kanskje vil lese

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Nettleseren din støttes ikke lenger

Bytt til en annen for å få tilgang til nettsiden våres.