Konseptet til Grensen 8 tar utgangspunkt i historien til bygården og gårdsrommet, men i ny drakt. Målet på sikt er at det skal være en destinasjon og et intimt retail-miljø, hvor fokuset er å skape en opplevelse av det å sømløst bevege seg mellom butikker, vinbar og bakgård i bygården.
Logoen er skapt med bakgrunn i en harmonisk forening av det gamle og historiske med det kreative og lekne. Fargepaletten gjenspeiler konseptets vitalitet - inspirert av den pulserende energien fra La Belle Époque-perioden. Gårdsrommet i Grensen 8 har sjarmert lokale og tilkommende gjester i flere tiår. En vinbar i bakgården skal samle de som har hatt en litt for lang dag på jobben, er på by-ferie, eller bare trenger en pust i bakken.
Som en del av Grensen 8 har Barbour åpnet sin første flagship store i Norge. Klesprodusenten har i likhet med konseptet en lang og kjær tradisjon, tilbake til 1894. De produserer plagg som varer gjennom generasjoner, og er kanskje best kjent for sine slitesterke og praktiske oilskin-jakker. Vi har laget nettsiden til Grensen 8, og produserer innhold til sosiale medier, da også for Barbour flagship store.
Se mer på Instagram grensen_8.