Hjertet i prosjektet er kommunikasjonsbeskrivelsen, utarbeidet i tett samarbeid med kunde – i tråd med deres mål og visjoner. Her beskrives alt fra hvordan FaciliTec skal jobbe med intern og ekstern kommunikasjon, til hvordan de skal uttrykke seg visuelt.
Med oppdatert kommunikasjonsbeskrivelse ønsket FaciliTec å gjøre visuelle justeringer og oppgraderinger av sine nettsider. Denne fikk bl.a. 4 språklag, samt integrasjon til området for kundeservice – FaciliWorld.
Som FaciliTec så fint sier det selv – deres medarbeidere er viktigste fokus, for å gjøre en best mulig jobb ut mot deres kunder. I forbindelse med produksjon av innhold til de nye nettsidene tok vi med oss flinke André Folkedal til å ta bilder av flere av FaciliTecs medarbeidere ute i felten.
Som en del av innledende oppdrag tilrettelegger vi for fremtidig kommunikasjon til FaciliTecs ulike målgrupper, både internt og eksternt, samt i ulike land. Dette skal gjenspeiles via bl.a. nettsiden, nyhetsbrev og i digitale kanaler.