En sterk merkevare har også et sterkt, gjenkjennelig visuelt uttrykk. Design kan være med på å gi bedre brukeropplevelser og skape følelser rundt din merkevare. Og det er nettopp følelsene som gir gjenkjennelighet og gjør at man skiller seg ut. Gode brukeropplevelser på nett sikrer at kundene kommer tilbake. Designprosessen tar utgangspunkt i innsikt i målgruppen og markedet.
Design handler om å fortelle den visuelle historien om merkevaren. Hvilke assosiasjoner ønsker du at logoen, bildene og fargene skal gi målgruppen? Er merkevaren fremoverlent og nytenkende eller tradisjonell med en lang historie? Dette kan gjenspeiles i designet – enten det er på websidene, i annonser eller visittkort. Vi jobber helhetlig med enhver oppgave fordi vi vet at alt henger sammen. Et gjennomtenkt design på tvers av alle flater sikrer en rød tråd i kommunikasjonen og gir et helhetlig inntrykk av merkevaren. Våre dyktige AD-er og grafiske designere er oppdaterte på muligheter, trender og anbefalinger til enhver tid.